loading...
میرو دانلود | دانلود نرم افزار, بازی, تم, فیلم, عکس
آخرین ارسال های انجمن
محمدرضا بازدید : 1066 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

| بازی به صورت Region Free  و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۳/۱۱/۲۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOXONE
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
تصویر: (ISO (XGD4
زبان:  ENG
حجم فایل: ۳۶٫۷ GB
ریلیز: WaYsTeD

معرفی بازی :

یکی از اولین عناوین بزرگی که بصورت انحصاری در زمان لانچ XBOX ONE منتشر شد بازی زیبای Ryse Son of Rome بود. Ryse ما را به دوران حکومت امپراتوری روم می برد جایی که به سال های پایانی شکوه و عظمت این امپراتوری نزدیک می شویم و به دلیل توطئه ها و خیانت ها این حکومت از شکوه و عظمت خود دور شده است و به همین دلیل قبایل وحشی در صدد جدایی بر آمده اند و حال اندک باقی مانده ی سپاه قدرتمند روم آمده اند تا این امپراتوری را حفظ کنند . داستان بازی در باره ی فرمانده ماریوس است که بدلیل کشته شدن خانواده اش به دست بربر های وحشی قصد نابودی آنها را به کمک سربازان وفادارش دارد. در ابتدا فرمانده ی ماریوس سربازی جوان با حس قوی وظیفه شناسی میباشد که به طور کامل خود را وقف روم و اهدافش کرده است. او تمایل داشت تا با دشمنان روم مقابله کند و خاک وطنش را گسترش دهد . ماریوس در مسیر بازی تنها نیست زیرا او دارای استادی با تجربه به نام ویتالیون است که مهارت های خود را به فرمانده ی دلیر آموزش میدهد .دربازی علاوه بر بربر ها شاهد دشمنان دیگری نیز خواهید بود و خواهید دید سربازان رومی چگونه از ملت و زادگاه خو دفاع میکنند اما متاسفانه ما شاهد داستانی عمیقی در بازی نیستیم که بازیکن را به خود جذب کند بلکه داستان بازی بسیار سطحی کار شده است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

محمدرضا بازدید : 2244 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (3)

| برای اولین بار میان سایت های ایرانی |

تاریخ انتشار : ۲۰۱۳/۱۱/۱۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS4
نوع بازی: اکشن
نوع: pkg
زبان: ENG
ایدی بازی: CUSA00068
حجم فایل: ۳۳٫۵ GB

اطلاعات بازی :

Knack، بازی پلتفرمر (Platformer) کمپانی سونی است که معمار اصلی PS4، آقای مارک سرنی (Mark Cerny) هم در ساخت آن مشارکت داشته اند. ایشان پیش تر در بازی های پلتفرمر قبلی سونی نظیر جک و دکستر (Jak And Dexter) هم حضور داشته اند. ماجرا از جایی اغاز میشود که عده ای از موجودات در این بازی که جن و دیو نامیده میشوند تحط رهبری گانداهار (Gundahar) به سرزمین انسان ها حمله میکنند. در این میان یکی از انسان ها که دکتر نامیده میشود بر روی اثار باستانی و یک تمدن بسیار قدیمی تحقیق میکند و تلاش میکند تا این دو موضوع را به نحوی با یکدیگر پیوند بزند و سرانجام موفق میشود موجود عجیبی با قدرتی مرموز را بسازد که نام نک (Knack) را روی این ساخته اش میگذارد . این موجود که قد و قامت بسیار کوچکی دارد از تکه اشیاء مختلفی نظیر چوب , شیشه و… تشکیل شده است و میتواند هر شی بی ارزشی را که اطراف خود میبیند به بدن خود پیوند بزند. دکتر بر این باور است که او میتواند جلوی نیروهای متجاوز جن ها را به تنهایی بگیرد و انسان ها را از شر دشمنان در امان نگه دارد .

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

محمدرضا بازدید : 1599 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

| برای اولین بار میان سایت های ایرانی |

اختصاصی میرو دانلود

تاریخ انتشار : ۲۰۱۳/۱۱/۱۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS4
نوع بازی: اکشن
نوع: pkg
زبان: ENG
ایدی بازی: CUSA00190
حجم فایل: ۳۶٫۲ GB

اطلاعات بازی :

یکی از اولین عناوین بزرگی که بصورت انحصاری در زمان لانچ PS4 منتشر شد بازی زیبای Killzone Shadow Fall می باشد. داستان این بازی ۳۰ سال پس از اتفاقات نسخه قبلی Killzone 3 اتفال می افتد. زندگی در سیاره تخیلی Helghan به دلیل جنگ ترک شده و این سیاره تبدیل به خرابه شده است اما یک تشکیلات بزرگ به نام (ISA (The Interplanetary Strategic Alliance به ساکنین این سیاره اجازه میدهد تا به سیاره ای دیگر به نام Vektan نقل مکان کنند تا بتوانند در آنجا زندگی کنند. اما در این بین مردم Helghan باید برای حق زندگی خود تلاش کنند و مردم Vektan نیز برای زنده ماندن باید بجنگند که باعث یک جنگ سرد بین Helghan و Vektan می شود. داستان از دید شخصیت اصلی بازی Lucas Kellan دیده می شود که یک مامور تشکیلات ISA و نیروی ویژه ی آن یعنی Shadow marshals است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

محمدرضا بازدید : 762 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نسخه کامل و بدون نیاز به دیتا (۱٫۷۰۹۷) برای اولین بار فقط در میرودانلود

جدیدترین نسخه (۱٫۷۱۲۵) به همراه دیتا برای اولین بار در میرودانلود

هر ۲ نسخه کاملا آفلاین نصب و اجرا می شوند

BADLAND بدون شک یکی از بهترین بازی هایی است که تاکنون برای اندروید منتشر شده است! این بازی تاکنون بیش از ۷ میلیون بار بر روی سیستم عامل های مختلف نصب شده است! به گفته سایت AppSmile این بازی دارای گیم پلی منحصر به فردی است که حداقل یکبار باید آن را تجربه کنید!

برخی از جوایز:

- برنده جایزه Nordic Indie Sensation در شمال اروپا (سال ۲۰۱۳)

- برنده بهترین بازی اروپا در سال ۲۰۱۲

- برنده جایزه SCEE اروپا در سال ۲۰۱۲

سرزمین های بد یک بازی زیبا و ماجرایی است که در جنگل های زرق و برق دار و پر از درخت ها و گیاهان مختلف اتفاق می افتد! این جنگل بسیار زیبا است و گاهی اوقات شبیه جنگل های جادویی به نظر می رسد. اما اینجا مشکلی وجود دارد، گویا چیزی درست نیست و اتفاقات عجیبی رخ می دهد! حال شما برای اطلاع از موضوع کنترل یکی از ساکنان این جنگل را برعهده خواهید داشت. ماجراجویی خود را آغاز کنید و ببینید چه اتفاقی برای این جنگل دوست داشتنی افتاده است. در راه موانع و تله های بسیاری وجود دارند، پس حسابی مراقب باشید.

برخی از ویژگی های بازی:

- دارای ۸۰ مرحله چالش برانگیز در حالت تک نفره بازی

- قابلیت مولتی پلیر تا حداکثر ۴ نفر در ۲۱ مرحله

- خودآموز کنترل های تک لمسی بازی و گیم پلی عالی

- مراحل جدید به زودی …

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این شاهکار را از دست ندهید!

 

محمدرضا بازدید : 676 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

توجه کنید این نسخه از بازی دمو بوده و در صورت انتشار نسخه فول جایگزین خواهد شد

The Harmony Of Buku یک بازی اکشن ۳ بعدی و ماجرایی فوق العاده زیبا می باشد که برای اندروید منتشر شده است. این بازی دارای محیطی شاد و هیجان انگیز می باشد که در کنار گیم پلی روان و جذاب آن توجه شما را جلب خود خواهد کرد. این نسخه از بازی نسخه دمو بوده و دارای ۳ مرحله می باشد که در نسخه های بعدی شاهد اضافه شدن مراحل بیشتری به بازی می باشیم. اگر به دنبال یک بازی اکشن زیبا و هیجان انگیز کلاسیک می باشید پیشنهاد می کنیم این بازی را از دست ندهید! برای دانلود  به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

محمدرضا بازدید : 18942 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (22)

برای اولین بار میان سایت های ایرانی

برای اولین بار میان سایت های ایرانی.شاید باور نکنید اما ps4 هک شد.با نصب این نرم افزار بر روی ps4 خود دیگر نیازی به هزینه زیاد و خرید بازی های اصلی نیست.این نرم افزار را یک گروه زیرزمینی به نام redox طراحی کرده و بانصب آن میتوانید از امکانات کنسول شده خود لذت ببرید.به گفته ی خود این گروه، فایل موجود را مانند یک آپدیت از طریق USB در کنسول نصب میکنید و کنسول شما کاملا هک میشودرای دانلود و اموزش نصب هک و صحبت های خود گروه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمدرضا بازدید : 498 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار وایبر به دلیل سرویس رایگان برای ارسال پیامک و تماس صوتی، بسیار خوب مورد استقبال کاربران قرار گرفت. تا پیش از این، نرم افزار Viber تنها برای نصب بر روی گوشی های تلفن همراه مورد استفاده قرار می گرفت، اما هم اکنون نسخه ی ویندوز و مک این نرم افزار هم تولید شده است، که از ویژگی های خاصی نظیر video call برخوردار است، اما همان ظاهر بنفش همیشگی خود را به خوبی حفظ کرده است. البته نسخه کنونی این نرم افزار beta می باشد و هنوز در مرحله آزمایش می باشد. یک امکان فوق العاده که دراین نرم افزار وجود دارد این است که می توان تماس را از کامپیوتر به تلفن همراه انتقال داد. همچنین به راحتی می توان توسط آن، عکس و فیلم دانلود کرد.

محمدرضا بازدید : 336 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

نسخه فول بازی به همراه مراحل جدید

کورو یک مرد جوان است و در حال تلاش برای تبدیل شدن به یک نینجا می باشد! او باید آموزش های بسیاری ببیند تا به یک نینجا واقعی تبدیل شود! اکنون او دشمنان بسیاری دارد، به او کمک کنید از موانع مختلف و تله ها عبور کند و دشمنان را شکست دهد. لازم است بدانید، یک نینجای واقعی بسیار سریع، باهوش و قدرتمند می باشد پس مراقب محیط اطراف خود باشید! از ویژگی های بازی می توان به کنترل ساده و روان آن اشاره نمود. برای دانلود  به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

 

محمدرضا بازدید : 403 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

کتاب جملات پند آموز زندگی یک کتاب بسیار مفید و پرمحتوا می باشد که درآن جملات و سخنان کوتاه و معناداری جای داده شده است که هرکدام می توانند پندی داشته باشند که برای ما مفید باشد. برنامه دارای محیط کاربری ساده و زیبا بوده و در کل کتاب ارزشمندی است. پیشنهاد می کنیم این برنامه را از دست ندهید.

ویژگی ها:

داری ظاهری ساده و زیبا 
داری دو جستجو متفاوت 
قابلیت انتخاب لیستی از مطالب منتخب شما 
داری اسلاید منو بسیار زیبا 

 

محمدرضا بازدید : 415 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

توجه کنید: بازی شامل صحنه هایی است که ممکن است شما را بترساند!

ترسناک ترین بازی منتشر شده برای اندروید تا به این تاریخ

نسخه جدید به همراه مراحل و کابوس های جدید

Dungeon Nightmares یکی از ترسناک ترین بازی های موجود برای تلفن های همراه می باشد که توسط بازیکنان زیادی تست شده است. هر شب که به به رختخواب بروید به یک کابوس بی پایان سفر خواهید کرد و باید از آن فرار کنید. برای روشن کردن مسیر خود باید از نور شمع و شعله استفاده کنید، اما دقت کنید، زیرا در این مسیر تنها نیستید! هر شب که به کابوس می روید باید سعی کنید زنده بمانید و سرنخ های بیشتری در مورد این کابوس پیدا کنید. این کابوس ها چه چیزی به شما می گویند؟ آن دختر کیست؟ چه چیزی را باید پیدا کنید؟

ویژگی های بازی:

- جو بسیار ترسناک

- مبارزه با کمترین گیم پلی

- چالش های مختلف برای زنده ماندن در هر شب

- طیف متنوعی از وحشت در سیاه چال

- دشمنان متنوع و بسیار ترسناک

- طراحی کاملا ۳ بعدی

- صدای فراگیر و غنی ۳ بعدی (هدفون توصیه می شود)

- جلوه های ویژه گرافیکی (مه، ذرات بوکه)

- کنترل های دوگانه

- ساخته شده توسط Unity3D

توجه کنید: این بازی ترسناک ترین بازی می باشد که تاکنون برای اندروید منتشر شده است، این بازی برای کودکان مناسب نمی باشد.

برای دانلود  به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

محمدرضا بازدید : 1978 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای XBOXONE با لینک مستقیم

| نسخه کامل و نهایی COMPLEX – Region Free |

*** اولین بازی Dump (هک) شده کنسول XBOX One ***

Call of Duty Ghosts XBOX ONE نسخه جدیدی از سری بازی های معروف و هیجان انگیز ندای وظیفه بوده که قرار است ما را به دنیای جدیدی از Call of Duty آشنا کند ، فصل جدید این بازی با ویژگی های پویا و معرفی کننده امکانات نسل جدید بازی های رایانه ای است گیمرها را به عمق جنگ های خونین می برد ، تجربه ی جدیدی از بازی ندای وظیفه در انتظار شماست ، بازی که با موتور گرافیکی جدیدش سطوح خیره کننده ای از محیط غوطه ور و عملکرد عالی گیم پلی را به رخ رقبای خود می کشاند ، بازی بار دیگر توسط استودیو معروف Infinity Ward ساخته شده که اگر از طرفداران این فرانچایز باشید حتما با قابلیت های منحصر به فرد آنها آشنایی دارید ، ویژگی های جدیدی به بازی اضافه شده که به شرح برخی از آنها می پردازیم:

امکانات:
-    بخش Single Player Campaign:
10 سال از یک جنگ مخرب می گذرد ، بر خلاف دیگر شماره های این بازی یک قدرت بی حد و وصف آمریکا در تجهیزات نظامی را نشان می داد ندای وظیفه ۹ به شما نشان می دهد که ارتش آمریکا چندان در مقایسه با دیگر کشورها قدرتمند نیست ! در سال ۲۰۱۳ یک جنگ مخرب روی می دهد و داستان به ۱۰ سال بعد یعنی ۲۰۲۳ می رود که در آن ایالات متحده بسیار تضعیف شده اند ، تمرکز اصلی داستان بر روی یک شخصیت قابل بازی است که اتفاقات وی همراه با برادرش را روایت می کند ، این بار جنگ ها بسیار پیشرفته تر شده و هیچ وابستگی به هیچ یک از شماره های این بازی ندارد ، مراحل مخفی کاری نیز در بازی قرار داده شده که هیجان را چندین برابر کرده است

-    ویژگی های جدید:
نبردها در زیر آب بسیار به واقعیت نزدیک شده اند و همچنین شما می توانید زمانی که در زیر آب هستید دشمنان را از روی قایق گرفته و آنها را به زیر آب بکشید
تفنگ های شبیه سازی شده APS به شما امکان تیر اندازی در زیر آب را خواهد داد
یک سگ شکاری عالی در بازی می تواند در اختیارتان قرار بگیرد ، شما می توانید یک سنسور بر روی سگ قرار دهید تا هرچیزی که حس می کند شما و تیمتان باخبر شوید
و …

-    بخش MultiPlayer:
در بخش چند نفره بازی که یکی از عناصر موفق ندای وظیفه محسوب می شود شما می توانید برای اولین بار به شخصی سازی کاراکترهای انتخابی خود بپردازید ، شما می توانید سر ، بدن ، تجهیزات و حتی جنسیت کاراکترها را تعیین کنید ، بیش از ۲۰٫۰۰۰ تغییر امکان پذیر در این قسمت قرار داده شده است
نقشه های جدید و پویا در این بخش قرار داشته که تخریب پذیری در آن به شکل حیرت انگیزی بالا رفته است ، به طوری که ممکن است محیط بازی به طور کامل تخریب شده و بازیکنان را مجبور به تغییر استراتژی جنگی نماید
کلاس های مختلفی در بخش چند نفره قرار داده شده که می توانید به عضویت یکی از آنها درآیید ، همچنین بیش از ۳۰ نوع سلاح مختلف نیز وجود دارد.
جهت دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای XBOX ONE به ادامه مطلب سایت میرو دانلود مراجعه فرمایید.

محمدرضا بازدید : 419 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود انیمیشن فرار از سیاره زمین با لینک مستقیم و کیفیت عالی و دوبله فارسی

انیمیشن دوبله فرار از سیاره زمین با کیفیت عالی ۷۲۰p بلوری

دانلود فیلم فرار از سیاره زمین با کیفیت خوب و لینک مستقیم

منتشر کننده ی فایل : گروه استار وی

موضوع : انیمیشن ماجراجویی و کمدی

فرمت : mkv

حجم : ۷۴۰ مگابایت

محصول : آمریکا

سال ساخت : ۲۰۱۳

کارگردان : Cal Brunker

صداپیشگان : Brendan Fraser, Sarah Jessica Parker, Jessica Alba

خلاصه داستان : داستان «فرار از سیاره زمین» درباره اسکورچ سوپرنوا، فضانورد تحسین‌شده (برندان فریزر) است که قهرمان ملی ساکنان آبی‌رنگ سیاره باب است. اسکورچ استاد عملیات نجات متهورانه است و ماموریت‌های خود را با کمک گری، برادر مقرراتی خود (راب کوردرای) انجام می‌دهد که در مرکز باسا رئیس بخش کنترل ماموریت است.
لنا، رئیس بسیار جدی باسا (جسیکا آلبا) برادران قهرمان را در جریان یک پیام درخواست کمک سیاره‌ بسیار خطرناک زمین قرار می‌دهد. اسکورچ هشدارهای گری را نادیده می‌گیرد و به تنهایی عازم ماموریت می‌شود، اما در دام شانکر اهریمنی (جیمز گاندولفینی) گرفتار می‌شود.

فرار از سیاره زمین (به انگلیسی: Escape from Planet Earth) نام پویانمایی محصول مشترک دو کشور آمریکا و کانادا می‌باشد که به کارگردانی کال برونکر ساخته شده است. وی همچنین در ساخت عناوینی چون «هورتون صدایی می‌شنود – Horton Hears a Who»، «من نفرت‌انگیز – Despicable Me» و «عصر یخبندان ۴: رانش قاره‌ای – Ice Age 4: Continental Drift» همکاری داشته است

 

محمدرضا بازدید : 497 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

اوست یکی از محبوب ترین نرم افزارهای تامین امنیت و از بین بردن ویروس ها برای تمامی سیستم عامل ها است که حال می توانید با استفاده از نسخه اندروید آن امنیت گوشی خود را در برابر نفوذ افراد غیر مجاز و ویروس ها تضمین کنید. برنامه موفق به کسب امتیاز ۴٫۵ ستاره از فروشگاه گوگل پلی شده است، برنامه می تواند با موتور جستجو قدرتمند خود تمام اطلاعات موجود در گوشی را آنالیز کند و در صورت وجود ویروس، تروجان، کرم، بد افزار و … آن ها به بهترین شکل از بین می برد. همچنین اگر گوشی یا تبلت شما به سرقت برود می توانید گوشی خود را با استفاده از اطلاعات ایمیلتان از طریق سایت اوست پیدا کنید. همچنین می توانید بر روی بازی ها و نرم افزارهای موجود در تلفن همراهتان رمز عبور قرار دهید.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- تامین امنیت پیامک ها

- ایجاد محیط ایمن در وبگردی

- فایروال قدرتمند

- تهیه نسخه پشتیبان

- امکان کنترل گوشی از راه دور

 

محمدرضا بازدید : 317 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

BEAT DRIFT یک بازی اکشن و گرافیکی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز با موسیقی متن بی نظیر می باشد که برای اندروید منتشر شده است. بازی توانسته است از سایت های معتبر دنیا امتیاز بالایی کسب کند.

ویژگی های بازی:

- گیم پلی اعتیاد آور و کوتاه

- ۶۰ فریم بر ثانیه

- کنترل های آسان و ساده

- سطوح دشواری متعدد

- اشتراک گذاری آنلاین امتیازات

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

 

محمدرضا بازدید : 501 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (1)

تصور کنید از خواب بیدار شوید و چند زندگی مختلف داشته باشید! XIII – Lost Identity HD یک بازی فکری فوق العاده زیبا بر اساس سری کتاب های کمیک ژان و ویلیام ونس می باشد. مردی که دچار فراموشی است در ساحل توسط یک زن و شوهر میان سال پیدا می شود. آنها هیچ اطلاعاتی از این مرد ندارند به جز علامت XIII که بر روی بدن این مرد خالکوبی شده است و نمایانگر چیزی می باشد. حال در این بازی دشمنان مختلفی بر سر راه شما قرار خواهند گرفت و قصد نابودی شما را دارند، در گذشته شما کسی بودید که ماموریت ترور رئیس جمهور آمریکا بر عهده شما بوده است! در سخت ترین شرایط مهارت های شما مورد سنجش قرار خواهد گرفت، پس تا دیر نشده است فرار کنید!

ویژگی های بازی:

- گیم پلی ساده و شهودی

- طیف وسیعی از بازی های کوچک: پازل، مسابقه، بلوک و غیره

- داستان زیبا و جذاب

برای دانلود  به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

محمدرضا بازدید : 598 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

Guitar Pro یک شبیه ساز فوق العاده گیتار می باشد که برای هنرجویان و حتی افراد حرفه ای در این زمینه بسیار مفید می باشد! با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود گوشی یا تبلت خود را به یک گیتار حرفه ای تبدیل نمایید و از نواختن آهنگ های زیبا لذت ببرید، همچنین می توانید آهنگ های نواخته شده را ضبط و یا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

ویژگی های برنامه:

- پشتیبانی از GP 3/4/5، GPX

- قابلیت نمره دادن به موسیقی ها

- قابلیت جستجو در میان انبوهی از آهنگ ها

- ۳ سطح زوم مختلف

- مترونوم و شمارش معکوس تصویری

- تغییر سرعت

- کیفیت صدای قابل تنظیم

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!

 

محمدرضا بازدید : 493 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

۳D flowers HD Live Wallpaper مجموعه ای بسیار زیبا از تصاویر گل ها و گیاهان با طراوت می باشد که محیط گوشی و تبلت اندرویدی شما را تازه می سازد. برنامه تصاویر زمینه بسیار گرافیکی و با کیفیت از گل ها را در اختیار تان می گذارد که حتی ممکن است عطر و رایحه آن ها را حس کنید و احساس کنید که واقعا در چنین مکانی با این همه زیبایی حضور دارید. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید. برای دانلود  به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

محمدرضا بازدید : 308 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

بهترین جایگزین برنامه ویچت با امکانات مشابه

به جدیدترین نسخه آپدیت شد

مسنجر رایگان LINE: Free Calls & Messages در آن هیچ محدودیتی وجود ندارد و تماس و ارسال پیام در آن به همان اندازه است که شما می خواهید. LINE یک برنامه ارتباطی جدید است که به شما اجازه می دهد تماس صوتی و ارسال پیام رایگان در هر مکان و در هر زمانی که هستید می توانید در ۲۴ ساعت با بقیه در ارتباط باشید. این برنامه بیش از ۳۱۰ میلیون بار دریافت و بیشتر کشورهای جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های منسجر:

تماس های ویدئویی و صوتی : در حال حاضر می توانید به وسیله این برنامه تماس صوتی در هر مکان با دوستان و همکاران خود برقرار کنید.

ارسال پیام به صورت نامحدود و رایگان: امکان ارسال پیام های شما با این برنامه است که دیگر نیازی به ایمیل فرستادن به دوستان و صرف وقت نیست. علاوه بر آن دارای شکلک ها وعکس های زیباست و می توانید عکس ها وفایل های خود را نیز بفرستید.

ایجاد ارتباط لذت بخش تر: شما می توانید با دوستان خود عکس ها،ویدئو ها،متن ها و … خود را به اشتراک بگذارید و همچنین از آن ها را مشاهده نمایید.

 

محمدرضا بازدید : 609 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

اگر به دنبال یک ماشین حساب خوب و کاربردی برای انجام کارهای روزانه و حرفه ای خود هستید این برنامه را از دست ندهید. Calcoid Plus که به عنوان یکی از برترین ماشین حساب های در گوگل پلی حساب می شود با ارائه جواب هایی کاملا دقیق به محسابات شما کمک می کند. هم اکنون ما نسخه فول این ماشین حساب را در احتیار شما قرار می دهیم که دارای تمامی امکانات برنامه می باشد.

ویژگی های اصلی برنامه:

پس زمینه شگفت انگیز

توابع مثلثاتی

پشتیبانی از درجه و رادیان

لگاریتم و درصد

 

محمدرضا بازدید : 942 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

بهترین و برترین شبیه ساز PSP است که تاکنون برای اندروید منتشر شده است. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود تمامی بازی های پی اس پی را بر روی گوشی اندروید خود اجرا نمایید، اما دقت نمایید گوشی یا تبلت اندروید شما باید از قدرت سخت افزاری بالایی برخوردار باشد. این نسخه از برنامه نسخه Gold یا پولی برنامه است که امکانات ویژه را شامل می شود. برای استفاده از این برنامه باید بازی های PSP را دانلود و بر روی گوشی خود قرار دهید، سپس با استفاده از برنامه آنها را اجرا نمایید.

لیست بازی های تست شده:

- Persona 2, Persona 3- Little Big Planet
– Burnout Legends, Burnout Dominator
– Final Fantasy : Crisis Core
– Monster Hunter 2 Unite
– Soul Calibur
– gta
– Daxter
– Lumines
– Worms

برای دانلود  به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

محمدرضا بازدید : 938 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

زندگی از دیدگاه یک گرگ سرگردان

این رویارویی با سرنوشت بود.

من یک گرگ سرگردان بودم.

حداقل تا زمانی سرگردان بودم که با گروهی از گرگ ها ملاقات کردم، آنها من را از دست گرگ های دیگر که قصد کشتن من را داشتند نجات دادند. داستان تبدیل شدن من به رئیس گرگ ها از اینجا آغاز می شود. داستان بازی در مورد گرگی سرگردان است که وارد یک گله شده و پس از مبارزات بسیار به عنوان رئیس آن گله انتخاب می شود. ماموریت های بازی شامل تمام اعمالی است که گرگ رئیس در یک گله واقعی انجام می دهد. یاد بگیرید که برای زنده ماندن شکار کنید، همچنین مبارزه با گرگ های دیگر را فراموش نکنید. اگر دوست دارید زندگی از نگاه یک گرگ را تجربه کنید این بازی را پیشنهاد می کنیم!

 

محمدرضا بازدید : 476 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

Undead Hunt – a Zombie Epic داستان چهار قهرمان است که برای زنده ماندن تلاش می کنند. آخرالزمان انسان زنده فرا رسیده است و بسیاری از انسان ها به زامبی هایی تبدیل شده اند که به خون انسان های سالم تشنه اند! کنترل شخصیت ها را بر عهده بگیرید و با استفاده از یک تاکتیک صحیح با زامبی ها مبارزه کرده و گرفتار تله ها نشوید. در این بازی باید در برابر امواج حمله زامبی ها مقاومت کرده و آنها را نابود نمایید، با گذشت مراحل می توانید سلاح ها و اسلحه های بهتری بخرید و زامبی ها را نابود کنید. برای دانلود  به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

محمدرضا بازدید : 316 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

با برنامه واژه دان انگلیسی دایره لغات انگلیسی خود را افزاش دهید و لغات جدید و کاربردی یاد بگیرید و همچنین شاید کلماتی که در برنامه می بینید را فراموش کرده باشید و با این کار دوباره به خاطر می آورید. ویژگی بسیار خوب برنامه این است که ابتدا لغت را برای شما نمایش داده و معنی آن را نمایش نمیدهد تا اگر آن را بلد هستید به خاطر آورید و سپس با لمس صفحه معنی نمایان شده و شما درست یا غلط بودن حدس خود را چک می کنید. برای دیدن لغت بعدی کافیست گوشی را تکان داده و یا با انگشت به سمت دیگر بکشید. پیشنهاد می کنیم این برنامه را از دست ندهید. برای دریافت  به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

محمدرضا بازدید : 300 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

لانچر Lucid Launcher Pro زیبا و فوق العاده جذاب می تواند فضای گوشی شما را کاملا دگرگون کند. موضوع و سبک لانچر حول ۳ محور اصلی است: ۱- ثبات، ۲- ویژگی ها و ۳- قابلیت استفاده. این لانچر به شما اجازه می دهد که با سرعت شگفت انگیزی امور گوشی خود را مدیریت کنید.

ویژگی های اصلی لانچر:

 جستجوی متن

گزینه هایی برای شفافیت پنجره ها

قابلیت انتقال انیمیشن

توانایی مخفی کردن نوار

 

محمدرضا بازدید : 645 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

آخرین نسخه برنامه

بهترین برنامه برای اجرای برنامه ها و بازی ها و حل مشکل لایسنس

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که با پیغام لایسنس مواجه می شوید پیشنهاد می کنیم این برنامه را از دست ندهید. با استفاده از برنامه Google Play Installer by ChelpuS می توانید به راحتی هرچه تمام بازی های گیم لافت را بدون مشکل لایسنس اجرا و از آن لذت ببرید. این برنامه همان نسخه کرک شده گوگل پلی می باشد که بر روی گوشی های روت شده قابل نصب می باشد. برنامه هیچ مشکلی برای گوشی یا تبلت اندروید شما ایجاد نکرده و پس از نصب در صورت تمایل می توانید نسخه اصلی گوگل پلی را جایگزین آن نمایید. برای دانلود و  برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

محمدرضا بازدید : 538 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

عید نوروز هر لحظه نزدیک تر شده و بسیاری آماده حرکت به شهر های دیگر هستند تا از تعطیلات نوروز لذت ببرند. ممکن است بخواهید به شمال کشورمان که بسیار زیباست سفر کنید. به همین دلیل برنامه ای را برایتان قرار می دهیم تا با تمامی مناطق زیبا و دل انگیز شمال کشورمان آشنا شوید و حتی نقشه هایی در برنامه وجود دارد تا شما را برای رفتن به این مناطق زیبا راهنمایی کند. پیشنهاد می کنیم این برنامه را از دست ندهید. برای دریافت  به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

محمدرضا بازدید : 383 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

با کمک این نرم افزار شما میتوانید سیستم خود را با استفاده از دکمه های کیبورد در حالت های shut down.log off.hibernate.sleep و............... قرار دهید.برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

created by:reza sajadi

محمدرضا بازدید : 323 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

سرویس های شارژ به صورت کد USSD مانند (*۷۳۳#، *۷# و…) به علت سهولت در خرید شارژ امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده اند.برنامه ی یوشارژ چندین سرویس دهنده ی کارت شارژ را در یک برنامه برای شما به ارمغان می آورد.
این برنامه شماره ی کارت های بانکی و شماره های موبایل شما را ذخیره می کند، و شما می توانید با تایین نوع و مبلغ شارژ و همچنین انتخاب یکی از سرویس دهندگان خرید کارت شارژ، با یک کلیک، شارژ خود را دریافت نمایید. همچنین با وجود ویجت این برنامه کار خرید شارژ تلفن همراه آسان تر از همیشه خواهد شد! پیشنهاد میکنیم این برنامه را از دست ندهید.

توجه: جهت افزایش امنیت و اطمینان شما از امنیت اطلاعات کارت بانکی، این برنامه فقط دسترسی به شماره گیری دارد و هیچ گونه دسترسی به اینترنت یا پیامک برای این برنامه تعریف نشده، همچنین در این برنامه فقط شماره ی ۱۶ رقمی کارتتان را وارد می کنید و رمز دوم کارت توسط سرویس دهنده ی خرید کارت شارژ از شما خواسته می شود.

محمدرضا بازدید : 451 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

برنامه داستان های کوروش کبیر یک برنامه مفید برای شناخت بیشتر پادشاه هخامنشیان می باشد. در این برنامه داستان هایی کوتاه از کوروش کبیر از جمله نیایش کوروش، دختر کوروش کبیر، ۷ پند از او، کوروش و پانته آ و پول و طلا می باشد که با مطالعه هر یک می توانید با پدر سرزمینمان بیشتر آشنا شوید. پیشنهاد می کنیم این برنامه را به هیچ وجه از دست ندهید. برای دریافت  به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


 

محمدرضا بازدید : 360 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

با برنامه نهج البلاغه در دستگاه اندرویدی خود خطبه ها، نامه ها، حکمت ها، برگزیده ها و … از امیر مومنان حضرت علی علیه السلام را داشته باشید و از گفته های زیبای ایشان استفاده کنید. این برنامه یکی از کامل ترین نهج البلاغه های سیستم عامل اندروید می باشد که پیشنهاد می کنیم این برنامه را از دست ندهید.

امکانات برنامه:

- حکمت ها (عربی و فارسی) با عناوین
- خطبه ها (فارسی) با عناوین
- نامه ها (فارسی) با عناوین
- قابلیت جستجو در عناوین هر بخش
- قابلیت جستجو در متن هر بخش
- قابلیت برگزیدن موارد دلخواه و یا حذف آنها از بخش برگزیده ها
- قابلیت تنظیم اندازه و رنگ متن
- تنظیم روشن ماندن صفحه نمایش
- تنظیم ترتیب بندی موضوعی موارد هر سه بخش به ترتیب حروف الفبا
- قابلیت ارسال هر حکمت به صورت پیامک
- قابلیت ادامه دادن مطالعه (در هر مطلبی اگر دیدید آن مطلب طولانی هست و وقت برای ادامه خواندن آن نداشتید می تونید به راحتی از برنامه خارج بشید و در اجرای بعدی برای ادامه مطالعه دکمه ادامه مطالعه را لمس کنید و باقی مطلب را مطالعه فرمایید.)
- وجود راهنما برای راهنمایی بیشتر
- اضافه شدن شماره خطبه ها، نامه ها و حکمت ها
- اضافه شدن متون عربی خطبه ها و نامه ها که به صورت جداگانه می توان اسکرول کرد.
- قابلیت کپی کردن متن فارسی و عربی
- قابلیت به اشتراک گذاری متون فارسی یا عربی
- اضافه شدن قابلیت اسکرول سریع در لیست ها
- حذف برگزیده های تکراری در لیست برگزیده ها
- اضافه شدن متن کوتاه در موارد یافته شده جستجو برای استفاده و یافتن مورد مطلوب به صورت راحت تر

 

محمدرضا بازدید : 458 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

آیا مایلید که سطح فشار روانی خود را تست کنید و از حال خود با خبر شوید؟ مطمئنا گاهی اوقات عصبانی می شوید و یا استرس دارید که با استفاده از این برنامه می توانید از شدت و میزان آن آگاه شوید. این برنامه با استفاده از سنسورهای لرزش گیر دستگاه براساس لرزش دست شما صدا می کند که هرچه شما بیشتر تحت فشار روانی باشید این صدا بلندتر خواهد بود. پیشنهاد می کنیم این برنامه را از دست ندهید. برای دریافت به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

محمدرضا بازدید : 309 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

تا به حال اقدام به ماهیگری کردید؟ یا این که علاقه به ماهی گیری دارید؟ بازی Carp Fishing Simulator یک شبیه سازی فوق العاده جالب و زیبا از ماهیگیری در دریاچه را ارائه می کند. این بازی قبلا برای رایانه ارائه شده بود که با الگو برداری از آن نسخه اندروید منتشر شده است. در این بازی شما سه قلاب و تور ماهیگیری در دست دارید که وظیفه دارید با استفاده از آن ها ماهی های کپور را صید کنید. هر چه ماهی بیشتری صید کنید امتیاز بیشتری را کسب می کنید!

ویژگی های اصلی بازی:

- ارائه زوم بالا برای گرفتن عکس

- گرافیک سه بعدی

- داستان هیجان انگیز

- وجود مراحل متعدد

 

محمدرضا بازدید : 331 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

F1 2014 Wallpaper مجموعه ای از تصاویر بسیار زیبا از خودرو ها رانندگان فرمول یک می باشد. این برنامه شامل راننده، خودرو و کلاه ایمنی مسابقات در سال ۲۰۱۴ می باشد که قادر خواهید بود هر کدام را به عنوان تصویر زمینه گوشی هوشمند خود انتخاب کرده و آن را زیبا کنید. بنابر این اگر از طرفداران مسابقات و فرمول یک هستید و این مسابقات را دنبال می کنید این برنامه را به هیچ وجه از دست ندهید!

 

محمدرضا بازدید : 531 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

برای اولین بار در میان سایت های ایرانی
یکی از برترین چتروم های فارسی

امرور به معرفی برنامه ی فوق العاده ی چت من می پردازیم که یکی از برترین چتروم های فارسی اندروید میباشد. برنامه چت من دارای محیط کاربری فوق العاده شکیل و ساده میباشد که سرعت بالای این برنامه، آن را از تمامی چتروم های دیگر فارسی متمایز میکند. از جمله ویژگی های این چتروم میتوان به: اشتراک سریع عکس و فیلم، سرعت بالای رد و بدل شدن پیام ها، محیط کاربری مناسب برای همه ی سنین و… اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!

محمدرضا بازدید : 412 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

XnExpress Pro ویژه تصویر برداری حرفه ای و با امکانات اضافه در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. برنامه قادر است با سرعت باور نکردنی تصویر برداری کند و در کمترین زمان ممکن آن ها را ویرایش کند از کارهای ویرایشی نرم افزار باید مواردی چون: تنظیم اثرات رنگ، کنتراست، روشنایی، جلوه های ویژه، چرخش، افکت، قاب و … را نام برد. ویژگی اصلی نرم افزار نسبت به برنامه های مشابه حجم کم و استفاده کمتر از منابع سخت افزاری گوشی است و برای گوشی های ضعیف بسیار مناسب است.

محمدرضا بازدید : 873 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Audio Glow Live Wallpaper یک تصویر زمینه عالی می باشد که موسیقی شما را همراه با انفجار رنگ های روشن به روی صفخه نمایش تلفن همراه شما می آورد. همچنین برنامه با در اختیار گذاشتن گزینه های گسترده در تنوع رنگ ها وشکل آن ها امکانات زیادی را به شما می دهد.

ویژگی های اصلی برنامه:

تجسم هر موسیقی با صدای آن

نمایش چشمگیر نام موسیقی و نام هنرمند

گزینه های گسترده در رنگ ها و شکل آنها

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

محمدرضا بازدید : 325 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (1)

بدون شک GO Locker بهترین لاک اسکرین موجود برای گوشی و تبلت های اندرویدی است، این برنامه برای کسانی که از فضای قفل گوشی خود خسته شده اند بسیار مناسب زیرا با استفاده از آن می توانید فضای قفل صفحه گوشی خود را متحول کنید. برنامه بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود شده است و موفق به کسب امتیاز ۴٫۴ در فروشگاه گوگل پلی شده است. نرم افزار دارای تعدادی تم پیش فرض است که می توانید پس از نصب تم های مورد نظر خود را به راحتی از محیط نرم افزار دانلود کنید.

ویژگی های اصلی لاک اسکرین:

- دارای پس زمینه های بسیار زیبا

- وجود تم هایی به سبک های آیفون

- امکان نصب تم های مختلف

- امکان بازکردن صفحه به وسیله پین، الگو و امضا

- نمایش اطلاعات آب و هوا

 

محمدرضا بازدید : 344 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (1)

یکی از بهترین بازی های آنلاین حدس نقاشی

Draw Something یکی از محبوب ترین بازی های حدس زدنی در اندروید می باشد! توجه کنید که این بازی آنلاین است و باید با دوستان خود به بازی بپردازید! در این بازی شما باید شروع به کشیدن یک نقاشی کنید و دوستان شما که نقاشی کشیده شده را مشاهده می کنند باید حدس بزنند تصویر مربوط به چه چیزی است! اگر جواب درست بدهند امتیاز کسب خواهند کرد و اکنون نوبت شما است که نقاشی دوستانتان را حدس بزنید! فراموش نکنید هرچه سریعتر بتوانید نقاشی دوستان خود را حدس بزنید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد! پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی بی نظیر را از دست ندهید!

 

محمدرضا بازدید : 347 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (1)

تا به حال دکتری را دیده اید که به جای کمک به بهبود بیماری سعی کند مریض خود را بکشد؟ بازی  Zombies ate my doctor جزو محبوب ترین بازی های اندرویدی است که در آن دکتران در سبب کشتن مریض خود بر می آیند. کلانتر کوین در بیمارستان بستری است و تعدادی از خلافکاران با چهره های پزشک ظاهر می شوند و در صدد از بین بردن کلانتر وظیفه شناس شهر هستند. داستان بازی از یک فیلم سینمایی الهام گرفته شده است، اما کلانتر شهر بسیار با هوش است و از توانایی بالای برخودار است و به تنهایی اقدام به از بین بردن تمام زامبی ها می کند.

ویژگی های اصلی بازی:

- ۶ سلاح مختلف

- گیم پلی زیبا

- امکان جمع آوری امتیاز و خرید سلاح

 

محمدرضا بازدید : 580 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

Gunship III – U.S. NAVY یک شبیه ساز فوق العاده هلیکوپتر از جنگ ویتنام می باشد که برای اندروید منتشر شده است. در این بازی فوق العاده می توانید با تمامی وسایل پرنده نیروی دریایی ایالت متحده پرواز کنید و از محیطی ۳ بعدی با گرافیک بالا و واقع گرایانه لذت ببرید. سیستم اخطار موشک، رادار و میزان مصرف سوخت به شما کمک می کنند پرواز بهتری را تجربه کنید. بازیکنان می توانند به صورت مولتی پلیر تیم های مختلفی تشکیل دهند و به بازی بپردازند.

ویژگی های بازی:

- نمای ۳۶۰ درجه از کابین خلبان

- سیستم های اویونیک واقعی

- قابلیت چت و بازی چند نفره از طریق اینترنت

- دانلود هلیکوپتر های بیشتر (کاملا رایگان)

- برخواستن، فرود و پرواز با هلیکوپترهای مختلف

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی بی نظیر را از دست ندهید!

 

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
این سایت برای تمامی دوستداران دانلود رایگان می باشد که من سعی کردم برای اینکه راحت چند چیز را دانلود کنید مطالب مختلف در موضوعات مختلف گذاشتم که تا جایی بتوانید تمامی نیاز هایتان را برآورده کنید. تولد میرو دانلود هم نه دی نود و دو می باشد. جهت حمایت از ما در سایت عضو شوید و نظرات خودتان را با بقیه به اشتراک بگذارید. باتشکر-مدیریت میرو دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر دوست دارید از کدام موضوع مطلب بگذاریم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1334
  • کل نظرات : 439
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 951
  • آی پی امروز : 359
  • آی پی دیروز : 803
  • بازدید امروز : 3,464
  • باردید دیروز : 5,824
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 18,164
  • بازدید ماه : 54,658
  • بازدید سال : 314,592
  • بازدید کلی : 2,180,960
  • کدهای اختصاصی
    Get our toolbar!

    اسکرول بار