loading...
میرو دانلود | دانلود نرم افزار, بازی, تم, فیلم, عکس
آخرین ارسال های انجمن
امیرارسلان بازدید : 1657 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (7)

در بعضی مواقع برای ما پیش آمده است كه برای اجرای یك فایل ویدئویی و یا تماشای فیلمی كه از اینترنت دانلود كرده اید. برای اجرای آن به مشكل برخورده باشید. همانگونه كه میدانید مدیاپلیر پیش فرض ویندزو شما قادر به پخش انواع فایلهای تصویری و صدا نمی باشد. و شما مجبور هستید نرم افزار جانبی برای این كار بر روی سیستم خود نصب نمایید.

امیرارسلان بازدید : 2117 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (0)

مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد.

امیرارسلان بازدید : 1460 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (1)

امروزه داشتن یک پست الکترونیکی یا همان Email یکی از مهم ترین مواردی است که در استفاده از اینترنت و سایت ها مطمئنا زمانی نیاز می شود. برای ثبت نام در هر جایی حتی کارهای روزمره که با آن ها سر و کار داریم پست الکترونیکی به یکی از متداول ترین پل های ارتباطی تبدیل شده است. دسترسی آسان و امنیت به دلیل خصوصی بودن باعث شده تا اقشار مختلف یک جامعه از دانش آموزان تا افراد مسن هم با اهداف مختلف از این پل ارتباطی استفاده کنند.

امیرارسلان بازدید : 1506 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (0)

SoftPerfect WiFi Guard نرم افزاری بسیار کارآمد است که امکان مدیریت شبکه های بی سیم را برای کاربران فراهم می کند. این نرم افزار که به صورت رایگان ارائه می شود توانایی اسکن شبکه های وایرلس برای نمایش سیستم های متصل به آن را دارا بوده و این قابلیت را فراهم کرده تا کاربر بتواند شبکه ی Wifi خود را در مقابل هرگونه تهدیدی ایمن نگه دارد.یکی از راه کارهای منطقی برای محافظت از شبکه مبتنی بر WiFi نظارت (Monitoring) دائمی سیستم هایی است که به شبکه خانگی و اداری ما متصل شده اند که می توان با داشتن چنین نرم افزارهایی با در صورت وجود سیستم های غیرمجاز در شبکه ارتباط آنان را قطع نمود. SoftPerfect WiFi Guard با داشتن واسط گرافیکی ساده بدون دارا بودن دانش خاصی این امکان را برای همه کاربران فراهم می کند تا بتوانند شبکه ای امن را داشته باشند.

امیرارسلان بازدید : 1522 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (0)

نوشتن زیرنویس برای فیلم ها و یا ویرایش زیرنویس هایی که از قبل آماده شده اند مستلزم داشتن نرم افزاری که در این زمینه ساخته شده است. Subtitle Workshop نام یکی از همین نرم افزارهای بسیار کاربردی است که به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته تا به سادگی بتوانند زیرنویس به زبان های مختلف و زنده دنیا آماده کنند و برروی فیلم ها قرار دهند.

امیرارسلان بازدید : 1265 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (0)

بسیار پیش می آید که پسوردهایی که در نرم افزارهای مختلف تایپ شده اند از دست می روند و دسترسی به آن ها بدون نرم افزارهای ریکاوری و بازیابی کلمه عبور تقریبا غیرممکن است. Password Recovery Bundle نام یکی از همین نرم افزارهاست که با استفاده از الگوریتم های خاص نرم افزارها را اسکن کرده و پسوردها را بازیابی می کند.

امیرارسلان بازدید : 1129 یکشنبه 28 دی 1393 نظرات (0)

فیلم مستند Doctor Who Earth Conquest ، یک فیلم مستند در رابطه با سریال محبوب و دوست داشتنی Doctor Who می باشد ، این فیلم مستند که یک تور دور دنیا با حظور بازیگران اصلی این مجموعه می باشد ، در سال 2015 توسط شبکه BBC ساخته شده است . سریال تلویزیونی Doctor Who یک سریال در سبک علمی تخیلی می باشد ، که توسط شبکه BBC ساخته شده است ، این نمایش تلویزیونی از سال 1963 تا به امروز در حال پخش می باشد . داستان این مجموعه در رابطه با The Doctor می باشد او یک موجود فضایی انسان نما می باشد که قابلیت سفر در زمان را دارد . او در طول این مجموعه مشغول به سفر در فضا و زمان های مختلف با استفاده از سفینه فضایی خود است ، در طی این سفر های فضایی او با تعداد زیادی دشمن روبرو می شود و بخاطر نجات تمدن های مختلف او مجبور است که با انها مقابله کند . این مجموعه یکی از محبوب ترین و طولانی ترین مجموعه های تلوزیونی می باشد . فیلم مستند Doctor Who Earth Conquest یک فیلم مستند بسیار زیبا برای طرفداران این مجموعه جذاب می باشد .

امیرارسلان بازدید : 968 یکشنبه 28 دی 1393 نظرات (0)

نرم افزار VLC Media Player ابزاری قدرتمند و کامل برای پخش تمام فایل های صوتی و تصویری است . فرمت های MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, Ogg, OGM, MOV, wma, wmv توسط نرم افزار VLC پشتیبانی میشود . از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به اتصال نرم افزار به شبکه های اینترنتی اشاره کرد که با این کار این دسترسی را به کاربران میدهد تا بتوانند شبکه های تلویزیونی و اینترنتی را به صورت آنلاین مشاهده کنند . اتصال نرم افزار به IPv4 , IPv6 علاوه بر مشاهده شبکه های آنلاین قابلیت به اشتراک گذاشتن ویدئو موزیک را برای کاربران قادر می سازد . ….. پخش فایل های صوتی توسط VLC Media Player به شما امکان تنظیمات حرفه ای را می دهد و می توانید اکولایزر و نوع خروجی صدا را به صورت دلخواه تنظیم نمایید . اضافه نمودن افکت صدا بر روی موزیک و تنظیمات مربوط به محیط کاری نرم افزار باعث جذاب شدن این نرم افزار شده است . تنظیمات مربوط به پخش موزیک ویدئو نرم افزار در سایز و صفحه بندی مختلف قابل تغییر بوده و می توان از قسمت Subtitle زیر نویس مربوط به فیلم خود را درج کنید و با کیفیت بالا فیلم خود را همراه با زیر نویس مشاهده کنید . نرم افزار VLC Media Player از زیر نویس زبان فارسی به خوبی پشتیبانی می کند . ضبط فایل های صوتی توسط نرم افزار پشتیبانی می شود .

امیرارسلان بازدید : 526 یکشنبه 28 دی 1393 نظرات (0)

کسپرسکی Kaspersky نزد کاربران به تولید نرم افزارهای با کیفیت و توانمند مقابله با بدافزارها شناخته شده است، و از منظر فنی هم به طور معمول در رتبه بندی های نرم افزاری AV صدرنشین است. دیسک نجات یا Kaspersky Rescue Disk کسپرسکی به شما اجازه دسترسی و ورود به سیستم عامل ویندوز رایانه تان را حتی زمانی که یک بدافزار مخرب شما را از دسترسی معمول به ویندوز محروم کند می دهد.

امیرارسلان بازدید : 510 یکشنبه 28 دی 1393 نظرات (0)

Kaspersky Virus Removal Tool نرم افزار بسیار قدرتمندی است که توسط آزمایشگاه کسپرسکی به منظور حذف ویروس ها، تروجان ها، کرم ها، جاسوس افزارها و ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، انواع Rootkits و نرم افزارهای مخرب ساخته و برای کاربران به صورت رایگان ارائه شده است. عملکرد این ابزار به گونه ای است که تنها امکان حذف فایل ها مخرب را دارد و توانایی شناسایی ویروس ها را به صورت لحظه ای ندارد. عملکرد این ابزار آنقدر سریع و مفید است که بسیاری از فایل های مخرب را می توان با آن حذف نمود. اگر همیشه از آنتی ویروس استفاده نمی کنید و گاهی سیستم را چک می کنید این نرم افزار می تواند گزینه ی مناسبی باشد.

امیرارسلان بازدید : 460 یکشنبه 28 دی 1393 نظرات (0)

مدیریت پهنای باند مصرفی یا همان ترافیک مصرفی برای کاربرانی که به صورت محدود از اینترنت استفاده می کنند بسیار حائز اهمیت است. سرویس دهنده ها معمولا به صورت لحظه ای قادر به محاسبه ترافیک مصرفی نیستند و گاها این امر برای کاربران دردسرساز و هزینه بر خواهد بود به همین دلیل برای این پست نرم افزاری به نام BWMeter را آماده کرده ایم که به صورت آنی و لحظه ای ترافیک مصرفی را محاسبه و به صورت نمودار در اختیار کاربران قرار می دهد.

امیرارسلان بازدید : 738 یکشنبه 28 دی 1393 نظرات (0)

فرمت پی دی اف یکی از معروفترین فرمت ها و مشخصا فرمت اسناد به شمار می رود. پی دی اف با داشتن قابلیت های فراوان به عنوان یکی از اولین انتخاب های کاربران برای ذخیره سازی اسناد مطرح است. اما برای استفاده و مشاهده اسناد پی دی اف همیشه نرم افزاری لازم بوده و خواهد بود. نرم افزاری که قدرت نمایش فرمت پی دی اف را داشته باشد و بتواند بدون هیچ گونه مشکلی اسناد را بدون هیچ گونه کم و کاستی نمایش دهد.

امیرارسلان بازدید : 1455 یکشنبه 28 دی 1393 نظرات (0)

طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزار Mozilla Firefox، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.

امیرارسلان بازدید : 1059 یکشنبه 28 دی 1393 نظرات (0)

در صورتی که در اینترنت گشت و گذاری كرده باشید حتما به سایتهائی برخورد كرده اید كه برای دیدن آن سایت شما احتیاج به نصب كردن Macromedia Flash Player را دارید تقریباً کمتر صفحه وبی میتوان یافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد. فرمت فلش و نرم افزار بزرگ Flash كمپانی ماكرومدیا از جمله فرمتها و نرم افزارهای زیبای و دوست داشتنی دنیای كامپیوتر می باشند كه در كمتر وب سایتی شما اثری از این فرمتهای كم حجم و توانا نمی توانید بیابید. كمپانی بزرگ ماكرومدیا چند وقتی است كه تمامی امتیازات خود را به كمپانی بزرگ و آشنای Adobe واگذر كرده است تا من بعد دیگر نرم افزار Flash را از نسخه های بعد با نام Adobe Flash Player بشناسید. نرم افزار فلاش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی، متن، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.

امیرارسلان بازدید : 299 یکشنبه 28 دی 1393 نظرات (0)

Adobe Shockwave Player نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای در زمینه مشاهده کلیپ های فلش می باشد. اکثر فایل های چند رسانه ای که در مرورگرها می بایست هنگام وبگردی نمایش داده شوند به نرم افزاری نیاز دارند که بتواند آن ها را به درستی پخش کند و Adobe Shockwave Player ابزاریست که این امکان را فراهم کرده است.این نرم افزار به شما کمک می کند تا کلیپ های فلش در محیط ویندوز و مرورگرهای اینترنتی را به راحتی اجرا کنید. شما توسط این نرم افزار می توانید به تبادل عملکرد بین طراح و کاربر پرداخته و به انجام بازی یا ساخت فیلم آموزشی بپردازید.

 

امیرارسلان بازدید : 1182 یکشنبه 28 دی 1393 نظرات (0)

برای اجرای همه قطعات سخت افزاری نیاز است که درایور آن به صورت کامل نصب شود، از زمان های قبل این مورد یکی از مشکل ساز ترین مواردی بوده که کاربران باید با آن دست و پنجه نرم می کرده اند چرا که گاهی سیستم عامل ها قابلیت هماهنگی با درایور مورد نظر را نداشته و می بایست نسخه ی جدید جایگزین می گردید اما امروزه ویندوز رایج 7 این توانایی را دارد که درایور اکثر قطعات سخت افزاری رایج را نصب کند اما بازهم قطعاتی هستند که باید درایور آن ها جداگانه نصب شود.

امیرارسلان بازدید : 314 یکشنبه 28 دی 1393 نظرات (0)

تغییرات:نسخه زبان اصلی ریلیز YIFY کیفیت 1080p و 720p اضافه شد.

پویانمایی The Book of Life کتاب زندگی محصول سال 2014 است. داستان انیمیشن در مورد سفر ماجراجویانه مرد جوانی به نام مانولو که عاشق دختری به نام ماریا شده  می باشد که بر سر دو راهی زندگی یعنی عشق و خانواده قرار گرفته و می بایستی برای رسیدن به ماریا با افراد زیادی مبارزه کند.

امیرارسلان بازدید : 394 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

Walking the Nile Season 1 HDTVRip (2015) Mkv

|تا قسمت دوم (نسخه کم حجم اختصاصی میرو دانلود) به پست اضافه شد|


نام مستند: Walking the Nile Season 1 – فصل اول مستند قدم زدن در کنار رود نیل

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۵ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۴۱۰ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: این مستند توسط Levison Wood که قبلا نظامی بوده و حال به کاوش در طبیعت می پردازد ساخته شده است. در این مستند، وی سعی می کند که تمامی طول رودخانه نیل را پیاده برود و …

امیرارسلان بازدید : 583 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

آفیس یکی از پر کاربرد ترین نرم افزارهای شرکت میکروسافت میباشد که هر کاربری که با کامپیوتر کار میکند حتما با آن سر و کار داشته اید. این بار افیس برای گوشیهای اندروید ارائه شده ! با استفاده از نرم افزار کاربردی OfficeSuite Pro به ایجاد ، مشاهده ، چاپ ، ویرایش و به اشتراک گذاری فایل های ورد ، اکسل و پاورپوینت پرداخته و یا فایل های با فرمت PDF را بارگزاری کنید. قابل ذکر است که نرم افزارOfficeSuite Pro کاملا از زبان فارسی پشتیبانی می کند. برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

امیرارسلان بازدید : 458 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

Boom Beach محصول استودیوی بازیسازی Supercell که خالق بازی معروف کلش آف کلینز است . در Boom Beach شما تعدادی سرباز و قایق در اختیار دارید و با استفاده از مهمات و نیرو ها خود باید جزیره های دشمنان را تسخیر کنید و برده ها را آزاد کنید و منابع دشمن را به غارت ببرید. دنیای بسیار بزرگ مملو از دشمنان و گنجینه های مختلف، بازی با هزاران کاربر در سراسر دنیا و تصرف منابع آنها، ساختمان ها، منابع و سرباز های متنوع ، گرافیک بسیار بالا و … می باشد. لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

امیرارسلان بازدید : 487 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

مدتی است که بازی های استراتژی آنلاین زیادی منتشر می شود و دلیل ارائه چنین بازی هایی دسترسی بیشتر افراد به اینترنت و طرفداران بسیار زیاد این سبک بازیهاست . Total Conquest یک بازی جذاب آنلاین از کمپانی بزرگ Gameloft است . در Total Conquest شما در نقش یک فرمانده روی باید به سازماندهی و مدیریت سپاه و ارتش خود بپردازید .سربازان را آماده و تقویت کنید ، امپراطوری و قلمرو تحت فرمانتان را ایجاد کرده و با پیاده کردن استراتژی های جنگی و نبرد با کشور های همسایه برای پیشرفت مرزهای کشورتان تلاش کنید. ویژگی های این بازی نبرد با بازیکنانی از سراسر جهان ، مبارزه برای افزایش رتبه بندی لژیون خود ، گرافیک فوق العاده HD ، راهنمایی گرفتن از راهنما بازی و… است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

امیرارسلان بازدید : 608 پنجشنبه 25 دی 1393 نظرات (1)

BisPhone یک نرم افزار ارتباطی برای گوشی‌های هوشمند شماست! بیسفون از امکاناتی هم چون پیام رسانی ، مکالمه صوتی ، ایجاد چت های گروهی و ارسال فایل های مولتی مدیا برخوردار است . BisPhone که یک مسنجر ایرانی است توانایی رقابت با نمونه های مشابه خارجی همچون وایبر، واتس اپ و .. را دارا می باشد. نیازی به اضافه کردن دوستان خود ندارید، تمام دوستان شما که از بیسفون استفاده می‌کنند، به طور خودکار در لیست ارتباطات شما اضافه خواهند شد.استفاده از بیسفون ساده بوده و طراحی آن با تاکید بر استفاده روزانه بهینه شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

امیرارسلان بازدید : 352 پنجشنبه 25 دی 1393 نظرات (1)

Tenorshare Android Data Recovery نرم افزاری بسیار مفید برای ریکاوری اطلاعات اندروید است . با استفاده از Tenorshare Android Data Recovery شما تنها با متصل کردن گوشی به کامپیوتر قادر خواهید بود تا گوشی خودتان را اسکن کرده و تمامی اطلاعات از دست رفته ( مثل : فیلم ها , موزیک ها , تصاویر , بازی ها , اسناد و… ) را بازیابی نمایید. همچنین میتوانید از این نرم افزار برای بازیابی فایل های شخصی در SD کارت حافظه استفاده کنید . این نرم افزار سازگاری کامل با گوشی های سامسونگ ، HTC ، موتورولا و … دارد . این نرم افزار از اندروید ۱.۵ تا ۴.۲ پشتیبانی میکند .

امیرارسلان بازدید : 479 پنجشنبه 25 دی 1393 نظرات (0)

با گسترش روز افزون فرمت PDF نیاز کاربران به دارا بود یک نرم افزار کامل در این زمینه بیشتر مشهود می شود . این نیازها می توانند به این شکل تقسیم شوند : نمایش ، ویرایش ، پرینت ، تهیه فایل PDF ، ساخت فایل PDF از چند فایل دیگر و… این نیازها هر کدام به نرم افزار مخصوص احتیاج دارند تا رفع شوند . doPDF نرم افزاری رایگان و کم حجم برای ویرایش و ساختن فایل های پی دی اف می باشد. این نرم افزار با سرعت و عملکرد بسیار خوبی که دارد می تواند به آسانی فایل های PDF را ایجاد کرده و فایل های دیگر را نیز ویرایش نماید. این نرم افزار همانند یک درایور پرینتر و فکس به سیستم اضافه می شود و کافی است اسناد خود را توسط درایور این نرم افزار پرینت کنید تا به فایل PDF تبدیل شوند.

امیرارسلان بازدید : 331 پنجشنبه 25 دی 1393 نظرات (0)

Baidu Antivirus آنتی ویروسی سبک ولی فوق العاده، برای ویروس کشی بسیار سریع روی سیستم شما می باشد .این آنتی ویروس به طور هم زمان از دو موتور قدرتمند ( موتور آنتی ویروس محبوب آویرا و موتور داخلی و کلود آنتی ویروس بایدو ) برای تحلیل داده ها استفاده می کند که به قدرتمند شدن این آنتی ویروس کمک بسیاری کرده است. این نرم افزار با استفاده از پیشرفته ترین الگوریتم های امنیتی در جهان میتواند از سیستم شما در مقابل تروجان ها، ویروس ها، جاسوس افزارها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و دیگر برنامه های مخرب اینترنتی محافظت کند. رابط کاربری ساده Baidu دیگر ویژگی های آن میباشد که وجود آن باعث شده تا کاربران تنها با چند کلیک بتوانید پیشرفته ترین فرایند انجام کار را بر روی این نرم افزار داشته باشید .

امیرارسلان بازدید : 320 پنجشنبه 25 دی 1393 نظرات (0)

حتماً تاکنون برای شما نیز پیش آمده است که بخواهید در تلوزیون LED و یا LCD خود فیلمی را تماشا کنید، ولی متوجه شده اید که دستگاه شما از فرمت آن پشتیبانی نمی کند و ناچار به تغییر فرمت آن فیلم شده اید و با مشکل کاهش کیفیت آن مواجه شده اید. XMedia Recode نرم افزار تبدیل کننده فایل صوتی و ویدیویی به یکدیگر است. این نرم افزار امکان تبدیل تمامی فرمت های صوتی از قبیل MP3 ,WAV ,WMA ,AAC ,AMR و.. و فرمت های ویدیویی MKV ,MP4 ,WMV ,MOV ,ASF ,FLV ,MPEG ,VOB ,VCD و.. به یکدیگر را برای شما فراهم می سازد.از آنجایی که این نرم افزار رابط کاربری ساده ای دارد لذا شما را به اشتباه می اندازد پس دقت کنید که سادگی این نرم افزار شما را به اشتباه نیندازد.XMedia Recode همچنین دارای ویدئو پلیر داخلی برای پیش نمایش ویدئوهایی که برای تبدیل انتخاب شده اند می باشد. از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به تبدیل فایل های در قالب دستگاه های همراه مانند iPhone, iPad, iPod Touch, Android-Tablets, Sony PSP و …، قسمت بندی (Chapter) خودکار ویدیوها و … اشاره نمود.

امیرارسلان بازدید : 326 پنجشنبه 25 دی 1393 نظرات (0)

Lumion یک نرم افزار قدرتمند برای مجسم سازی معماری سه بعدی به صورت بلادرنگ می باشد که می تواند ابزاری مفید برای معماران، برنامه ریزان و طراحان شهری محسوب شود. این برنامه برای ساخت فیلم و یا عکس های سه بعدی از یک محیط، با امکان چرخش سریع و تفسیر کامل محیط، بسیار مناسب خواهد بود تا از این طریق مسئولین پروژه بتوانند به طور کاراتری در هزینه، زمان و انجام کارها، صرفه جویی داشته باشند. در حقیقت Lumion یک راه حل ساده برای ایجاد ویدئو و تفاسیر سه بعدی از یک مجموعه در حال توسعه است که با دیدن نتیجه کار شما می توانید کاملاً خود را در محیط شبیه سازی شده تصور کنید.

امیرارسلان بازدید : 360 پنجشنبه 25 دی 1393 نظرات (0)

نرم افزار MakeMKV تنها با یک کلیک راه حلی برای تبدیل فرمت های ویدیویی به فرمت های دلخواه و رایگان، فراهم می کند تا شما قادر به پخش این فایل ها در هر مکان و با هر نرم افزاری باشید. در واقع MakeMKV به عنوان یک مبدل فرمت و یا ‘transcoder’ نامیده می شود. این نرم افزار ویدیو کلیپ ها را با حفظ اغلب اطلاعات، از دیسک های انحصاری (و معمولاً رمزگذاری شده)، به مجموعه ای از فایل های MKV تبدیل می کند. فرمت MKV می تواند آهنگ های صوتی- تصویری متعدد را با تمامی اطلاعات متا و حفظ فصل های آن ها، ذخیره کند. بسیاری از پخش کننده ها می توانند فایل های MKV را تقریباً روی تمامی پلتفرم ها، پخش کنند و همچنین ابزارهایی برای تبدیل فایل های MKV به فرمت های مختلف از جمله DVD و دیسک های Blu-ray، موجود است.

امیرارسلان بازدید : 512 پنجشنبه 25 دی 1393 نظرات (0)

Teenage Mutant Ninja Turtles Season 03 Webrip (2014) Mkv

| تا قسمت هفتم به پست اضافه شد |

| تا زیرنویس فارسی قسمت هفتم به پست اضافه شد |


نام انیمیشن: Teenage Mutant Ninja Turtles Season 03 – فصل سوم انیمیشن لاک پشت های نینجا

ژانر: انیمیشن | اکشن | ماجراجویی

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۶۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

زیرنویس فارسی: دارد

امتیاز: ۸.۳ از ۱۰

IMDB

پس از موفقیت و استقبال بینندگان از فصل های ۱ و ۲ شبکه نیکلودیون فصل سوم این مجموعه را آغاز کرده، می توانید قسمت های جدید این انیمیشن دوست داشتنی که به صورت هفتگی آپدیت خواهد شد را از دانلودها دریافت کنید. سریال جدید لاک پشت های نینجا روایتگر داستان های جدید در مورد ۴ لاک پشت شگفت انگیز به نام های میکل‌آنجلو، لیوناردو،داناتلو و رافایل می باشد که که نینجوتسو را از یک موش (استاد اسپلینتر) که مانند خودشان جهش‌یافته و انسان‌گون است می‌آموزند. آن‏‏ها در فاضلاب نیویورک زندگی می‌کنند و به مبارزه دشمنان خود می‌روند…

امیرارسلان بازدید : 1128 پنجشنبه 25 دی 1393 نظرات (0)

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

امیرارسلان بازدید : 421 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (1)

Clash of Lords 2 نسخه دوم از بازی استراتژیک و محبوب نبرد سلاطین کلش آف لوردز برای اندروید است که در سبک بازی های استراتژیک طراحی گردیده است . در این بازی استراتژیک شما باید روستایی که در اختیار دارید را با کمک منابعی که به‌دست می‌آورید پیشرفت دهید و با ساخت نیروهای نظامی، با دیگران بجنگید تا بتوانید پیشرفت کنید. یک ویژگی این بازی که آن را منحصر به‌فرد کرده است، آنلاین بودن آن است. لازم بذکر است که این بازی گرافیکی بسیار محبوب بوده است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

امیرارسلان بازدید : 679 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (6)

درود دوستان گرامی،

این چند وقت دوباره بخاطر امتحانات نبودیم اما دوباره برگشتیم. میرو دانلود سال پیش در تاریخ نه دی تاسیس شد و تا اینجا به لطف شما دوستان و تلاش بعضی عزیزان خیلی خوب پیشرفت کرد. این سایت با بیش از 1300 مطلب و در حدود 900 نفر اعضا و با بیش از 400 بازدیدکننده در روز میباشد. تمامی خدمات ما رایگان بوده و به همین خاطر زیاد سود مالی نداشتیم اما از نظر معنوی خیلی سود کردیم و از آشنایی با خیلی از دوستان و وب مستران لذت بردیم. امیدوارم با یاری شما عزیزان دوباره به اوج شکوه برگردیم و بهتر از قبل خودمان را نشان دهیم. بزودی بخش های دیگری به سایت اضافه میشود که امیدوارم لذت ببرید. همیشه با شما هستیم...

یا حق - تیم مدیریتی میرو دانلود

امیرارسلان بازدید : 586 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (5)

قبیله خود را رهبری نمایید تا پیروز میدان باشید! Clash of Clans یک بازی استراتژی زیبا می باشد که در آن باید روستا خود را بسازید و نیرو های نظامی خود را تربیت نمایید. این بازی ترکیبی از یک بازی استراتژی سریع و مبارزه ای می باشد که در آن جادوگرها، بربرها، اژدها و دیگر مبارزان برتر تاریخ وجود دارند، هرچه قلمرو شما وسیع تر باشد به همان اندازه هم باید نیروهای بیشتری داشته باشید تا در حملات مختلف پیروز میدان باشید.

برخی از ویژگی های بازی:

- ساخت روستا در مکان دلخواه

- نبرد با بازیکنان دیگر از سراسر جهان

- پیوند با سایر بازیکنان برای نبرد نهایی

- ۱۴ مرحله زیبا و جذاب

امیرارسلان بازدید : 351 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

 هرساله فیفا بهترین بازیکن مرد و زن سال را انتخاب می‌کند این کار از طریق نظرسنجی از مربیان فوتبال انجام می‌شود. جوان‌ترین بازیکن انتخاب شده رونالدو است که در سال ۱۹۹۶ در حالی که ۲۰ سال داشت انتخاب شد. لیونل مسی نیز با دریافت چهار بار متوالی، به عنوان رکورددار تعداد دفعات دریافت این جایزه محسوب می‌شود. رونالدو و زین الدین زیدان بعد از لیونل مسی فوتبالیست هایی هستند که سه بار برنده این جایزه شده‌اند. مسن‌ترین بازیکنی که این جایزه را دریافت کرده فابیو کاناوارو است در سن ۳۳ سالگی و در سال ۲۰۰۶ انتخاب شد. حال، مراسم سال ۲۰۱۴ مربوط به توپ طلا که در تاریخ ۱۲.۰۱.۲۰۱۵ برگزار شده است را شما می توانید به صورت کامل و با کیفیت فوق العاده عالی از وبسایت میرو دانلود به صورت رایگان دریافت نمایید.

امیرارسلان بازدید : 411 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

باتوجه به اینکه امسال گروه PESEdit از ارائه ی پچ برای آخرین نسخه بازی محبوب Pro Evolution Soccer، یعنی PES 2015 سر باز زده است، سعی در ارائه ی پچی سالم که مشکلی نداشته باشد دیده می شد. در این راستا، با همکاری گروه ویرایشگران ایرانی (IEG)، یکی از کامل ترین پچ های بازی PES 2015 که امکانات بسیار زیادی در آن قرار داده شده است برای شما کاربران محترم وبسایت میرو دانلود آماده گردیده و امیدواریم نسخه های آینده این پج نیز توسط این گروه عرضه شود. برای مشاهده ی تغییرات این پچ می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

امیرارسلان بازدید : 1256 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

| دانلود ویندوز ۸.۱ ، با آخرین آپدیت های ماه December 2014 |

|UPDATE 3 MSDN|

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

امیرارسلان بازدید : 1326 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

امیرارسلان بازدید : 380 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

امیرارسلان بازدید : 347 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

Mozilla Firefox 35.0 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

امیرارسلان بازدید : 697 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (2)

Middle Earth Shadow Of Mordor PS3-iMARS

Mordor  در اوج شکوه و زیبایی خود به سر می برد. سائرون و ارتشش نسبت به تمام دنیا برتری پیدا کرده اند. او به هر مکانی که انسانی بر آن حکومت کند حمله می کند و آن مکان را نابود می سازد. سائرون ارباب تاریکی هاست. همان جنگجویی است که قوی ترین افسر در لشگر Melkor  به شمار می رفت. سائرون به ارباب خویش وفادار بود. زمانی که او بهترین افسر Melkor  نام داشت از بهترین پیروان ارباب تاریکی یعنی مورگوث(Morgoth) به شمار می رفت. از همان ابتدا قدرتمند بود و ما بین همگان با همین قدرت بسیارش شناخته می شد. وفاداری خود به اربابش را زمانی اثبات کرد که حتی بعد از شکستشان در برابر انسان ها و الف ها نیز او را رها ننمود. سائرون توانست پس از اربابش حلقه قدرت یا همان Lord of The Rings  را با فریب دادن الف ها در کوه نابودی بسازد و در همان مکان یعنی Mordor  برای خویش قلعه ای را برپا کرد. او هم اکنون قدرتی بسیار بالا دارد و می خواهد نبردی بسیار بزرگ با ساکنان Middle Earth  داشته باشد و تمان آن ها را از دم تیغ بگذراند. قلعه سائرون به این علت که در زمینی حاصل خیز بنیان شده توانایی تامین نیاز های تمام ارتش سائرون را دارا می باشد. سائرون برده های بسیاری دارد که همه کار برای او و لشگرش انجام می دهند. به سبب وجود کوه نابودی مناطقی در Mordor  به شکل بیابان در آمده اند اما Mordor اصلا به مانند آن دنیای نابود شده ای که در فیلم های Lord of The Rings  دیده ایم نخواهد بود بلکه یک امپراطوری بسیار پر شکوه می باشد. این منطقه از طرف شمال و غرب و جنوب با جنگجوهای بسیار او در کوه هایی دهشتناک محاصره شده است و هیچ ارتشی توانایی عبور از چنین دژ عظیمی را دارا نیست. تنها راه ورود به این منطقه توسط “دروازه سیاه” است. دروازه ای که در دره ی Udun(آدون) واقعا شده است و باید این را در نظر گرفت که برج اصلی سائرون نیز در همان منطقه واقع شده است. در بیابانی که کوه نابودی به وجود آورده است.

تعداد صفحات : 29

درباره ما
Profile Pic
این سایت برای تمامی دوستداران دانلود رایگان می باشد که من سعی کردم برای اینکه راحت چند چیز را دانلود کنید مطالب مختلف در موضوعات مختلف گذاشتم که تا جایی بتوانید تمامی نیاز هایتان را برآورده کنید. تولد میرو دانلود هم نه دی نود و دو می باشد. جهت حمایت از ما در سایت عضو شوید و نظرات خودتان را با بقیه به اشتراک بگذارید. باتشکر-مدیریت میرو دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر دوست دارید از کدام موضوع مطلب بگذاریم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1334
  • کل نظرات : 439
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 951
  • آی پی امروز : 340
  • آی پی دیروز : 803
  • بازدید امروز : 2,860
  • باردید دیروز : 5,824
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 17,560
  • بازدید ماه : 54,054
  • بازدید سال : 313,988
  • بازدید کلی : 2,180,356
  • کدهای اختصاصی
    Get our toolbar!

    اسکرول بار